tiistai 1. lokakuuta 2013

Oma koti kullan kallis


Lokakuu. Nyt jo! Jossain määrin vielä tuntuu siltä, että tämä olisi pitkitetty loma ja palaisin kohta takaisin vanhempien luo asustamaan. Koko ajan sitä on vain muistutettava itselleen, että tämä on nyt yksi osa elämääni. Joskus iskee paniikki, kun tajuaa, että tästä lähtien olen sitten varmaan vanhempien kotona vain yksi vieras muitten seassa. (Paitsi tietenkin ensi kesänä, kun luovutan tämän asunnon kesähotellitoimintaa varten ja muutan heidän luo). Toisaalta mikä minua myöskään estää muuttamasta  40 -vuotiaana takaisin pelailemaan pleikkaria meidän alakertaan!

Olen kaikesta huolimatta myös hyvin paljon viihtynyt omassa kämpässä. Varsinkin, kun tämä vihdoin alkaa näyttää oikealta asunnolta.

Tässä siis ihan muutama kuva minun kotikolostani!
PS: sisustukset ovat vielä pikkaisen keskeneräisiä ja muutoksia varmasti tulee vielä.
PSS: minulla ei ole vielä silitysrautaa, siksi on ryppyiset...kaikki.
PSSS: kuvat ovat otettu oikein hienolla ja korkealaatuisella Nokia -puhelimella. kiitos.
PSSSS: kyllä. olen Harry Potter -nörtti.




                                                                 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti